Saturday, December 27, 2008

Jemputan ke Majlis Bacaan Yaasin & Doa Selamat Sempena Awal Muharam 1430H

Assalamualaikum...

Saya ingin menjemput warga Taman Saga Emas yg beragama Islam untuk datang ke rumah saya utk membaca Yaasin & Doa Selamat, bersempena Awal Muharam yg bakal tiba. Butirannya seperti di bawah:

Rumah : No. 8, Jalan Saga Emas 3.
Tarikh : Ahad (28/12/2008)
Masa : Selepas Solat Isyak (lebih kurang jam 9.00 malam)

Seisi keluarga dijemput hadir. Sila hubungi saya di talian hayat 013-3098822 utk sebarang pertanyaan.

Terima kasih.

P/s: Bagi pihak En Nor Shaiful Tajal Ariffin (No 8 Jln saga emas 3 )

2 comments:

shaiful said...

terima kasih tuan admin kerana menempekkan jemputan aku di blog kita ni...

alhamdulillah, majlis yg dikatakan tu dah pun selesai. terima kasih kepada yg sudi hadir. harap maaf kalo ade kekurangan yg tak disengajakan...

maaf juga kupinta pada sesiapa yg tak dapat sms jemputan pd ptg ahad tu. tgh dok sms tetiba sending fail, rupa2nya kredit henpon dah tinggal RM0.01 aje. nak pi beli reload pun dah tak dan pasal kekurangan kakitangan...

shaiful said...

lupa lak, terima kasih gak pd mereka yg ingin hadir tapi tak dapat pasal terpaksa bertugas. sms tuan2 amat aku hargai...